5.0
gebaseerd op 45 reviews

Lieve meiden die daar werken ze nemen echt de tijd voor je zeker een aanrader

Brit - 6 dagen geleden

Super aardige meiden. Altijd dik tevreden de deur uit. Echt een aanrader

L - 7 dagen geleden

Luna neemt je heel welkom in ontvangst, ze heeft ook vrijwel direct door wat je wilt en het eind resultaat is dan ook precies wat ik voor ogen had!

Alissa - 14 dagen geleden
Derya - 17 dagen geleden

Me haartjes zitten weer perfect ๐Ÿ‘Œ

Monique - 21 dagen geleden

Leuke, gezellige kapster!
Ik had een foto bij me van het kapsel dat ik wilde en ze knipte het precies zoals het op de foto stond!
(Heel vaak meegemaakt dat ik dan nog met een ander kapsel naar buiten liep).
Heel blij met deze kapsalon!

Alexia - 23 dagen geleden

Leuke spontane meid. Luisterd goed naar je wensen. Echte aanrader.

Petra - 27 dagen geleden

Superrrrr leukkkkk me haar zit weer super mooie kleur en heerlijk geknipt en superrrr gezellie bij gekletst ๐Ÿ’‹

Erica - ongeveer 2 maanden geleden

Professionele kapper weet wat ze doet met krullend haar, vriendelijke en gezellig kapster echt een aanrader

Wilma - ongeveer 2 maanden geleden

Luna luistert goed naar wat je wilt en geeft daarop goed advies. Gezellige kapster!

Janny - ongeveer 2 maanden geleden