Lieve meiden die daar werken ze nemen echt de tijd voor je zeker een aanrader
Super aardige meiden. Altijd dik tevreden de deur uit. Echt een aanrader
Luna neemt je heel welkom in ontvangst, ze heeft ook vrijwel direct door wat je wilt en het eind resultaat is dan ook precies wat ik voor ogen had!
Me haartjes zitten weer perfect ๐
Leuke, gezellige kapster!
Ik had een foto bij me van het kapsel dat ik wilde en ze knipte het precies zoals het op de foto stond!
(Heel vaak meegemaakt dat ik dan nog met een ander kapsel naar buiten liep).
Heel blij met deze kapsalon!
Leuke spontane meid. Luisterd goed naar je wensen. Echte aanrader.
Superrrrr leukkkkk me haar zit weer super mooie kleur en heerlijk geknipt en superrrr gezellie bij gekletst ๐
Professionele kapper weet wat ze doet met krullend haar, vriendelijke en gezellig kapster echt een aanrader
Luna luistert goed naar wat je wilt en geeft daarop goed advies. Gezellige kapster!