5.0
gebaseerd op 45 reviews

Helemaal top!

Nico - ongeveer 2 maanden geleden
Judith - 2 maanden geleden
Sophie - 2 maanden geleden

Het was de eerste keer dat ik deze salon bezocht. Het was geweldig. Ik was zeer tevreden.

Shana - 2 maanden geleden
Ilse - 2 maanden geleden

Super blij met de resultaten! Het was ook erg gezellig!

Shirley - 2 maanden geleden

Altijd weer gezellig kleurden met Luna

Annechien - 3 maanden geleden

Uitstekend als vanouds! Altijd gezellig en goed geknipt!

Remco - 3 maanden geleden
Kayleigh - 3 maanden geleden

Heel erg blij met mijn haar.
Luna luisterd altijd goed naar wat je wil.
Geeft goede adviezen en neemt echt haar tijd.
Altijd heel erg tevreden.

Lisa - 3 maanden geleden