Helemaal top!
Nico
-
ongeveer 2 maanden geleden
Judith
-
2 maanden geleden
Sophie
-
2 maanden geleden
Het was de eerste keer dat ik deze salon bezocht. Het was geweldig. Ik was zeer tevreden.
Shana
-
2 maanden geleden
Ilse
-
2 maanden geleden
Super blij met de resultaten! Het was ook erg gezellig!
Shirley
-
2 maanden geleden
Altijd weer gezellig kleurden met Luna
Annechien
-
3 maanden geleden
Uitstekend als vanouds! Altijd gezellig en goed geknipt!
Remco
-
3 maanden geleden
Kayleigh
-
3 maanden geleden
Heel erg blij met mijn haar.
Luna luisterd altijd goed naar wat je wil.
Geeft goede adviezen en neemt echt haar tijd.
Altijd heel erg tevreden.
Lisa
-
3 maanden geleden