Super blij met mijn haar.
Naast dat Luna heel lief en gezellig is, heeft ze me heel goed advies gegeven. En nadat ze m’n haar gewassen, geknipt en geföhnd had, liep ik helemaal tevreden de salon uit.
Luna is een super leuke meid en ik ben erg blij met mijn nieuwe haar !
Absolute aanrader! Mijn haar voelt weer heerlijk gezond aan en zit supermooi. Echt een heel fijn bezoek geweest 😊
Een Superrrr schat en wat heeft ze mijn haar weer super mooi betoverd 😍 thanks meid
Vriendelijk ontvangst, kundig geholpen, mooi geknipt in een sfeervolle ambiance! Beste kapperszaak die ik ken.
Vanmiddag heel goed geknipt!
Luna denkt goed mee en is een spontane leuke meid! Aanrader😃
Heel gezellig en super mooi eindresultaat!
Heel erg tevreden over mijn kleur en het knippen.
Super leuke meid denkt ook met je mee.