Juliette
-
8 maanden geleden
Luna heeft met veel aandacht en zorg mijn lange, uitgegroeide haar weer prachtig gemaakt. High en low lights en mooi geknipt. Super blij met het resultaat!❤️
Nicole
-
8 maanden geleden
Ben zo blij met me haar, je doet het echt goed en mag zeker trots op jezelf zijn❤️
Fleur
-
8 maanden geleden
Hele fijne en lieve kapster, zeker een aanrader! 🥰💇🏽♀️
Djamila
-
8 maanden geleden
Luna is zó goed in haar vak! Mijn haar ziet er telkens fantastisch uit na een bezoek. Perfecte highlights, mooi geknipt én altijd gezellig. Een echte aanrader!
Danielle
-
8 maanden geleden